Programa skirta - savivaldybių institucijų valstybės tarnautojams, biudžetinių įstaigų darbuotojams.
Programos tikslas - suteikti dalyviams žinių ir įgūdžių kokybės vadybos principų diegimo viešojo administravimo institucijose ir viešąsias paslaugas teikiančiose įstaigose, viešųjų paslaugų vartotojų pasitenkinimo matavimo ir dalykinio bendravimo srityse.
Uždaviniai:
- Supažindinti su esminiais visuotinės kokybės vadybos aspektais, aptariant visuotinės kokybės vadybos modelius, principus, metodus ir jų praktinį taikymą Lietuvos viešajame sektoriuje;
- Aptarti klientų pasitenkinimo tyrimus ir jų duomenų taikymą organizacijos veiklos tobulinimui;
- Aptarti esminius dalykinio bendravimo aspektus, aptariant dalykinio bendravimo sampratą, dalykinio bendravimo etapus, esminius aspektus, kurie yra reikšmingi klientų aptarnavimo kokybei.
Programą sudaro trys temos (moduliai) (po 8 akad. val.):
- Kokybės vadybos principų diegimas viešojo administravimo institucijose ir viešąsias paslaugas teikiančiose įstaigose
- Viešųjų paslaugų vartotojų pasitenkinimo matavimo metodai ir patirtys
- Dalykinio bendravimo esminiai aspektai
Programos truktmė - 3 dienos po 8 akad. val. (24 akad. val.).
Programa patvirtinta 2012 m. lapkričio 27 d. Valstybės tarnybos departamento prie VRM direktoriaus įsakymu Nr. 27MP-90.