Programa skirta - valstybės tarnautojams.
Programos tikslas - suteikti dalyviams žinių, reikalingų konstruktyviam konfliktų valdymui valstybės tarnyboje užtikrinti.
Uždaviniai:
- Supažindinti klausytojus su pagrindiniais bendravimo aspektais;
- Supažindinti su aktyvaus klausymo, klausimų formulavimo ir kūno klabos pažinimo dėsningumais;
- Praktinių užduočių metu lavinti aktyvaus klausymo technikas bei kūno kalbos elementų pažinimo įgūdžius;
- Suteikti žinių apie pagrindinius konfliktų tipus;
- Pateikti penkių etapų techniką konstruktyviams tarpasmeninio konflikto sprendimui;
- Analizuoti tarpasmeninių konfliktų sprendimų efektyvumą, tipines klaidas, konstruktyvaus elgesio būdus;
- Sumodeliuotose situacijose išbandyti konfliktų sprendimo technikas.
Programos trukmė - 2 dienos po 8 akad. val. (16 akad. val.).
Programa patvirtinta 2012 m. lapkričio 20 d. Valstybės tarnybos departamento prie VRM direktoriaus įsakymu Nr. 27MP-89.