Programa skirta - valstybės tarnautojams, savivaldybių, jų padalinių ir pavaldžių įstaigų darbuotojams.
Programos tikslas - tobulinti dalykines žinias ir gebėjimus, kelti tarnautojų kvalifikaciją biuro administravimo, klientų aptarnavimo ir personalo valdymo srityse.
Programą sudaro 7 temos (moduliai):
- Tarnybinis protokolas, etiketas ir įvaizdžio formavimas (16 akad. val.) .
- Klientų pretenzijų ir konfliktų valdymas (8 akad. val.).
- Administravimas ir biuro valdymas (16 akad. val.).
- Personalo vadybos ir finansų valdymo mokymai (24 akad. val.).
- Darbo teisės pagrindai (12 akad. val.).
- Valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimas. Darbo kokybės vertinimas (16 akad. val.).
- Naujų darbuotojų atranka, adaptacija organizacijoje. Gerosios patirties perdavimas/ES šalių praktika (24 akad. val.).
Programos trukmė - 14,5 dienos po 8 akad. val. (116 akad. val.).
Programa patvirtinta 2014 m. spalio 30 d. Valstybės tarnybos departamento prie VRM direktoriaus įsakymu Nr. 27MP-74.